Followers

Sunday, April 24, 2011

positive thinking

Assalam Ari ni rasa mcm banyak je perkara nak di celotehkan tapi nak mula tu tak tau kat mana..oklah nak cite pasai tugasan kat tpt keje. dah namanya cikgu tentulah our keutamaan adalah murid2.
minggu ni aku menerima tphn kek blueberry 3 biji, TQ kaka intan (2) n k rohaida for the order. tak upload gambar pasal dah banyak dah up load gmbar BBC ni. Cuma harga filling BB naik banyak betul smpai RM4, jadi aku terpaksa naik kan hege BBC menjadi RM32. Harap maklum ye ...

Satu perkara lg, aku mcm dah jatuh cinta pulak kat kek red valvet. Rasanya dah 3 kali aku buat, tapi anak2 tak jemu2 mkn. Sedap katanya, sbb anak2 aku memang suka kalau kek yg ada cream keju. Dua kali aku buat cupcake dan yang ke tiga aku buat dlm pan 9 inci. n salut dgn cream cheese.
 kek red valvet.

                                          kek keju sempena anniversarry aku ke 13. kredit kpd hot mama.
                                         Design ni aku ambil dr blog dia. Tqvm.
                                        Anak sulong tak msk pic sbb dia yg dok snap.

2 comments:

  1. jadila ketua yg baik n pandai wat keje, jgn memandai2 udah le..... respek org lain membuatkn kite makin berjaya.... :)

    ReplyDelete