Followers

Thursday, January 20, 2011

colour oh colour



                                                kek besday tempahan dr cikgu airil
                                                   kek besday sendiri, huhu..
Ari ni aku menyiapkan kek carrot, tempahan dari cikgu airil untuk besday anaknya Afiq n Asyraf. tq cikgu airil for order. Harap mereka suka dgn kek ni. Untuk bdk lelaki aku rasa mcm susah je nak deco kek, nak buat tema ape ye. aku cuma suka hias kek dgn bunga je, sbb dah selalu buat, jd aku pun buat hiasan bunga ala2 sun flower. sbb guna creamcheese bunganya terhad je le. colour kek tu mmg nampak pudar, aku kalau boleh tak nak letak pewarna banyak2 sbb rasa cam tak best je mkn cream yg bekaler tu. tu pasal kebanyakkan kek yg aku buat pudar je kalernya.

No comments:

Post a Comment