Followers

Wednesday, January 4, 2012

Mak sakit

Minggu lps mmg tak bkesempatan menjenguk blog. Ari ni ambil peluang post cite ttg mak aku yg sakit di hosp Klang sambil menunggu anak aku bersiap nak g ke sekolah agama.
 first day kat ward, mak demam dah seminggu tak kebah2, aku decide bw mak ke klang dan antar ke hosp kerana kaki mak dah bengkak.
 Ini adalah kali ke 2 kaki mak bernanah akibat kencing manis yg tak terkawal, 2 tahun yg lepas kaki kiri dan yg terbaru kaki kanannya. So kali ni aku mmg dah dpt agak dah apa yg doktor buat. Aku syak mak tak jaga pemakanannya sbb skrg musim durian, jd mungkin mak makan terlalu banyak rambutan , durian , dll.
 Inilah kaki yang dibedah untuk di buang nanah. kalau buka pembalutnya lagi ngeri.
Moga mak cpt sembuh dan boleh berjalan macam selalu. aku sayang mak lebih dari segalanya. Allah beri aku pengalaman yg tak terhingga utk jaga mak, Tq Allah, Tq mak.....

No comments:

Post a Comment