Followers

Thursday, May 26, 2011

hari yang seba tak kena...

salam.
hari ini semuanya aku rasa mcm ada yang tak kena. kat skul, anak murid aku cedera parah terkena cermin tingkap. just between antara masa aku nak masuk kelas n my fren go out when the bell ringg. aku sampai je kat tangga bdk dah bising bg tau yg member ni broke the window, and now he clean the hand at the toilet. Aku ingat biasa2 je cederanya, so aku mrh kat bdk2 tu soh msk kelas balik n dok diam, tapi aku pelik gak sbb bdk kelas sebelah pun menyebok dok mengintai smpai ke tandas, tup2 budak yg cedera tu dtg kat aku tunjuk tangan dia, masyaallah punya le dlm luka dia, aku outomatik bukak baju sekolah dia, pasai nak guna t/shirt yg dia pakai tuk balut luka kat tangan, one of my fren lalu kat situ n sugest terus bwk bdk tu gi klinik, so i go to the klinik without inform my boss, apa punya sengal aku ari ni, just tggl psn kat fren utk jaga my class. nsb baik kat klinik bdk tu terus diberi rawatan, Tqvm to the staff at klinik Pandamaran for the good service.



bkn itu saja cerita yg tak berapa mnjadi ari ni, kek yg aku buat also tak berapa mnjadi ari ni, coklat toping utk design atas kek cair smpai meleleh, dah tambah coklat pun tetap cair gak. next time aku kena beringat ngan coklat ni, biar keras mudah nak melembutkan, tapi kalu dah cair mmg susah nak mngentalkannya huhu. smpan kat tpt beku pun tak keras gak.
tulisan utk kek bb aku pun comot, nama pjg smpai tak muat space..
anyway tqvm to ida n Niza for the order, kalau sedap next time blh order legi hehee..




No comments:

Post a Comment