Followers

Friday, July 1, 2011

minggu tak sihat

Assalamualaikum.

Dah lama tak kena demam, rasanya tahun ni blm mc lagi. minggu ni kena serangan selsema yang teruk smpai rasa nak demam. makan ubat pun masih tak kebah2 lagi. Tapi aku gagahi jua pergi kerja n baking. Minggu ni dpt tempahan BBcake dari cikgu helen n Coklat indulgence dari Hana. Dah lama tak buat kek coklat indulgence, kekok lak rasanya. Aku kalau dah lama tak buat mula le skill hilang, kek tadi comot je rupanya, tapi tak pe le asal rasanya sedap. Masa buat BBcake aku ajak member dtg umah utk belajar boh ising kek tu. Dah lama dia nak belajar , cuma masa tak bkesempatan. So smbil belajar boh ising BBC aku tunjuk skali wat coklat moist cc yg dia pernah order dulu. So kira ni mcm kelas buat kek le.

 kak as tekun mendeko cc. Ptg tu sepatutnya ada aktiviti koku, tapi batal, so dpt le lama skt belajar deko kek.
 Terukkan aku, tetiba lak mengajar org deko kek, padahal asalnya kak as nak nengok aku deko BBC je, last2 kena belajar wat ni lak. Bkn apa kak saya amik kesempatan kehadiran akak kat umah sy, bkn selalu leh datang, almaklumlah msg2 sibuk memanjang.
 cc yg siap di deko nak bw balik.
 Ni kek coklat ind, yg Hana order utk anniversary parent dia. TQVM Hana.

ni CC yg blm deko. Lain kali aku bg resepi ye, sibuklah tak smpt je. Rasanya mmg marvelous, resepi kak Aton,my sil.

No comments:

Post a Comment